joi, 27 august 2009

opinii pacienti Deniplant

As dori sa aflu de la cei care consuma ceaiul deniplant, daca nu se consuma lamaia cu coaja (sotul meu o refuza, nu poate sa o manance ), ci numai o storc bine in ceai a doua zi si-l bea fara a fi strecurat, deci daca acest aspect poate incetini sau opri vindecarea bolii. Eu cred totusi ca ceaiul este cel mai important si apoi si acea lamaie care se mananca fara coaja, contribuie si ea in bine la vindecare. Poate este cineva care imi poate raspunde si caruia ii multumesc.Denisa

Lamaia se mananca CU COAJA. Cei care au facut altfel, s-au chinuit mai mult.

Eu tai marunt - marunt lamaia fiarta si o inghit pe nemestecate. Fac asta de aproape 3 luni si n-am nicio treaba cu lamaia. Atata vreme cat n-o mestec / tin in gura si nu se atinge aproape deloc de papilele gustative, e ok.

Daca faci ceaiul cu zahar in loc de miere, lamaia (fiarta in zahar) are gust mult mai bun. Daca folosesti miere, poti sa mananci separat lamaia cu multa miere. Sau poti s-o tai marunt si s-o faci cu miere. Sau poti s-o bagi la un robot de bucatarie s-o faci pasta piure si s-o dizolvi in ceai. Agiti ceaul inainte sa iei inghititurile si gata.

Intrebarea corecta este: vrei, cu adevarat, sa te vindeci? Ca solutii exista... daca le cauti. Dar daca aversitatea fata de lamaia fiarta e mai mare decat dorinta de vindecare, eu zic ca nu-i bine.

_________________
Draga mea, te rog sa ma crezi ca niciodata nu am mincat lamiie cu zahar . Dar acum beau ceaiul fara zahar si lamiia tot fara zahar si sper sa ma fac bine cit mai reoede .Trebuie sa recunosc ca am momente cind simt nevoia sa maniinc ceva dulce si atunci maniinc miere de albine sau simt momente cind nu pot sa maninc lamiia atunci o amestec cu miere de albine si o maniinc .Modalitati de a miinca lamiia sunt destule si fiecere procedeaza asa cum ii convine .eu sunt bolnava de la 15 ani .Acum am 52 ani si pot sa spun ca ma simt foarte bine .Am deja 4 luni de tratament .Sotul mi-a spus chiar azi ca se vede foatre bine efectul acestui ceai . Daca vreti sa vedeti cum arat dupa 3luni si jumatate va rog sa va uitati pe forum la -Cum se poate procura DENIPLANT - Deniplant in GERMANIA si veti vedea pozele mele .Va doresc multa sanatate .Cu respect GABI OPREA DIN BUZAU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu