duminică, 16 august 2009

"mi-am pus multa speranta in ceaiul Deniplant"

Debutul bolii de psoriazis a avut loc in luna August 2004 cand pe baza unui sistem nervos sensibil si urmare a unei suparari am avut un puternic soc emotional .
In prima zi dupa acesta mi-au aparut leziuni pe aprox.50% din suprafata corpului avand puncte de 1 cm.
Mergand la dermatologie m-am tratat cu unguentele prescrise de medic . Din prima luna de tratament psoriazisul; s-a generalizat pe tot corpul cu plagi de 1-3 cm, inclusiv pe cap , sprancene , gene , frunte , nas , dupa urechi , partea superioara a mainilor si o parte din unghiile de la maini , coate , genunchi etc.
Acest tratament l-am urmat 4 luni fara a vedea rezultate bune ( unele puncte se vindecau , altele apreau). Fiind disperata de situatia existenta , medicul mi-a spus ca boala nu se va vindeca in totalitate , ci doar ameliora.
La inceputul lunii dec 2004 am gasit la chioscul de ziare cartea dlui Gheorghe Giurgiu "Am fost bolvan de psoriazis . Vei putea spune si tu acelasi lucru!"
Am citit si recitit de multe ori aceasta carte si mi-am pus multa speranta in ceaiul Deniplant , contactandu-l telefonic pe dl Giurgiu.
Dupa primele 6 luni de tratament leziunile au inceput sa se subtieze , cojitele sa se desprinda din ce in ce mai usor si sa cada.
Am urmat tratamentul , band acest ceai timp de 2 ani. In prezent leziunile s-au vindecat in proportie de 80%.
Am respectat indicatiile date fara regim alimentar ,unguente sau alte medicamente de uz extern folosite , nu m-am scarpinat si nu mi-am rupt cojile care s-au format , ele cazand mai usor. Am facut zilnic dus , fara sa frec pielea dupa uscare pentru a indeparta cojile.
Desi mai am leziuni dupa urechi cu plagi pe o latime de 2 cm , sub sani 3 cm , pe cicatricea operatiei de cezariana , incheieturile de sus a picioarelor , sunt hotarata sa urmez acest tratament mai departe , deoarece am constat ca este singurul care a dat rezultate bune pana in prezent.
Am fost foarte multumita de acest tratament mai ales ca nu afost greu de urmat si nu atrebuit sa tin regim sau sa ma ung cu diferite unguente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu