duminică, 23 august 2009

"Am psoriazis pe cap de 18 ani"

Am psoriazis pe cap de 18 ani, timp in care m-am tratat cu tot felul de unguente. Cu ajutorul lor am tinut boala in frau, dar de cateva luni (in coditii de stres extrem), mi-au aparut pete pe picioare si pe spate, pete care s-au extins foarte repede.
Fac tratamentul cu ceai de aprox. o luna, deocamdata nici o imbunatatire, dimpotriva, au aparut pe corp pete noi. Nici capul nu arata mai bine si din cauza ca nu mai folosesc unguente ma doare pielea si mai tare, iar crustele sunt la fel de groase si rezistente ca si pana acum.
Ce am reusit sa fac, incerc sa nu mai dau cojile jos asa de des.
Sper ca de acum sa mearga totul mai bine, sa vad niste rezultate, oricat de mici.
Sanatate tuturor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu