miercuri, 19 august 2009

"de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT ma declar extrem de multumit de rezultate"

stimati forumisti, dupa aproximativ trei luni si jumatate de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT ma declar extrem de multumit de rezultate. toate petele de pe corp si scuamele din cap existente la inceputul tratamentului au disparut. au mai aparut mici remisii, mici pete pe corp, dar nu se dezvolta atat de mult ca cele care le-am avut initial, dar si se pare ca trec mai greu. am o predispozitie spre acnee, multe dintre ele incepand ca si acnee, aparute mai ales dupa expunere la soare. se pare ca in cazul meu soarele nu prea este benefic. in continuare folosesc ceaiul si sunt convins sa il mai folosesc cateva luni si dupa ce o sa observ ca nu vor mai aparea nici un fel de pete. mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie 2006 si am inceput tratamentul la inceputul lui martie. am avut pete pe tot corpul cu predilectie pe maini si picioare si scuame in cap.
p.s. ieri am fost la doctor si am avut o discutie cu medicul generalist care imi interpreteaza rezultatele analizelor standard de la clinica la care sunt abonat, aceeasi clinica care mi-a depistat psoriazisul si mi-a recomandat toate unguentele si cremele de rigoare. i-am spus medicului ca am aceasta boala, initial nu si-a dat seama in urma controlului general, si ca am renuntat la tratementul lor si am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE! Reactia medicului a fost extrem de deschisa si directa, citez: "daca au disparut petele si sunteti multumit de tratament nu pot decat sa va recomand sa il continuati. fiind vorba de un ceai nu poate decat sa fie benefic organismului. este o boala pe viata, dar daca simititi ca acest ceai va ajuta, nu pot decat sa va doresc succes"

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    In cazul in care sunteti interesati. in clinica noastra se desfasoara un program prin care se ofera analize gratuite si tratament biologic pentru tratarea psoriazisului pe o perioada de pana la 5 ani gratuit. Daca sunteti interesati va rog sa sunati la 021-2128222 pentru programare sau sa ne raspundeti prin facebook daca doriti mai multe informatii.

    Cu multumiri,
    Echipa Sana

    RăspundețiȘtergere