luni, 17 august 2009

"Au trecut aproape 9 luni de cind folosesc ceaiul Deniplant "

Au trecut aproape 9 luni de cind folosesc ceaiul Deniplant pot spune
ca in comparatie cum eram inainte de tratament totul este mult mai bine .
Boala a fost depistata in 2002 foarte agresiv iar eu eram disperata.
De atunci si pina acum am trecut prin multe chiar le pot numi obstacole
sin din partea unor cadre medicala dar toate au trecut.In clipa de fata
boala stagneaza adica nou nu a mai aparut nimic iar ceea ce a iesit
in timpul tratamentului a disparut fara a lasa urme.Problema mai am
destul de complicata putin pe pielea capului unde nu prea vrea sa se
amelioreze cit de cit.Astept sa vad daca samponul este eficient pentru
a putea sa-l folosec.Nu am putut sa vin la Bucuresti ptr.obtinerea unei
mostre asa ca astept pina cind voi putea sa-l procur contra cost la fel
si acel ulei care cred ca este eficient.Acest an este cel care am putut sa
ma bucur de razele soarelui deoarece bratele sunt curate . Pentru mine
acest ceai este un miracol deoarece boala ar fi putut evolua rau pentru ca
acest an nu a fost unul prea linistit in care evenimentele au fost cind bune
cind stesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu