luni, 17 august 2009

"Am aflat de pe google de ceaiul DENIPLANT"

Salutare!
Povestea mea incepe de la varsta de 3 ani cand am avut streptococ...Initial am crezut ca din cauza unui soc puternic ( divortul parintilor) m-ai aparut aceasta boala dar acum cand am vazut ca si bacteria streptococ poate fi un facor imi dau seama ce sa intamplat.
Timp de 22 de ani dupa aceasta am incercat sa imi dau cu tot felul de creme si sa fac tratamente cu raze PUVA care avea evect pe timp limitat dupa care la prima schimbare de temperatura sau suparate nu mai conta ca reapareau sub forma de bubite mici si dese pe suprefete mari (explozie). Am aflat de pe google de ceaiul DENIPLANT si l-am contactat pe DL. Giurgiu.
Este de precizat ca inainte de a ma apuca de baut ceaiul am facut tratament timp de un an de zile cu Dermovate care era singurul care imi mai alina boala (cure de 30-40 de zile cu pauza intre ele) dar cand reapareau era si mai rau.
Acum 3 saptamani cand m-am apucat de tratament aveam rani pe 40% din corp, extinse generalizat in plagi mari.
Dupa 3 saptamani:
Efecte Negative are opririi vechiului tratament:
-a venit o noua explozie pe tot corpul in puncte mici ( efectul coticoizilor din Dermovate care lipsea - dependenta ... asa mi sa spus...sa extins pe 80% din corp )
-dureri de articulatii (genunchi)-( efectul Dermovate )
-mi s-au unflat gambele si acea unflatura a devenit rosie... probabil se transforma intr-o noua plaga mare - (acelasi efect - corticoizii produc dependenta)
Efecte Pozitive ale ceaiului:
-nu mai am mancarimi atat de insuportabile ca inainte
-alinarea durerii si uscaciunii pielii am facut-o cu Lapte de corp Doina seara si dimineata simtindu-ma mult mai bine
-vechile plagi au inceput sa devina mai fine, cojile subtiindu-te vizibil si indepartandu-se mai usor (momentan nu imi dau seama daca incepe o vindecare a lor dar este un semn bun ca organismul raspunde la ceai)

Asta este evolotia tratamentului dupa 3 saptamani.
Am sa va tin la curent despre situatia tratamentului meu si am sa incerc sa fac si niste poze acum si dupa cateva luni.
Am speranta ca totul va fi bine si voi scapa de acest cosmar.
Numai bine tuturor si insanatosire rapida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu