joi, 13 august 2009

evolutie tratament psoriazis

Va salut din Brasov.Revin pentru a va multumii pentru incurajarile transmise prin acest forum si ales d-nului Giurgiu care este atent la toate
bucuriile si necajurile noastre. Eram datoare cu raspuns referitor la
betablocante.Acstea sunt medicamente care se administreaza in tratamentul bolilor cardiace ,care declanseaza aceasta boala psoriazis.
Am citit multe reviste in care apar articole legate de aceata boala si mi-am dat seama ca boala s-a declansat in clipa cind am folosit un medicament foarte tare Isoptin medicamen care ulterior a descoperit alt
medic cardiolog ca nu trebuia administrat la diagnosticul meu. Din acea
eroare eu m-am ales cu aceasta boala.Acum cite ceva despre evolutia
psoriazisului dupa aproape 7 luni de tratament. Daca in iarna ma gindeam
ce ma voi face la vara,acum va pot spune ca pielea de pe brate este curata ca pot purta bluze cu mineca scurta si ma pot bucura de razele soarelui. Mai am portiunu pe spate si un picior unde vindecarea este mai
lenta dar spre bine. Aici am gresit eu deoarece am cautat sa-mi desprind
coaja si sa ma scarpin si mi-am dat seama ca am gresit. Datorita
incurajarilor d-voastra a celor bolnavi de psoriazis si d-lui Giurgiu
tonusul meu este ridicat. La aceasta participa mult si familia mea care
ma incurajeaza spunindu-mi ca totul este spre bine capielea este apropae vindecata.
Acest ceai miraculos m-a scos din acea stare psihica deplorabila care o
aveam acum bucurindu-ma de o viata normala.
Va doresc multa sanatate si o zi in care sa ne cumunicam ca am scapat
definitiv de aceasta boala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu