luni, 17 august 2009

"Tot ceaiul ramine de baza, restul doar ajuta, ceaiul lucreaza intern."

Revin dupa o perioada mai lunga de tacere. In mai am avut o toxiinfectie alimentara urata. Nu puteam sa vad nimic in fata ochilor si atunci am intrerupt cam 1 luna tratamentul (pur si simplu nu puteam manca sau bea nimic in afara de paine prajita si cu greu ceai de menta). Dupa aprox o luna am reinceput sa beau ceaiul deniplant. In perioada de intrerupere petele au reinceput sa apara, fara mancarimi insa. Dupa ce am inceput sa beau, m-am simtit mai bine, insa pielea era foarte uscata. In iulie am fost la mare 2 saptamani, mult soare si apa sarata. Dupa 2-3 zile, petele de pe frunte, picioare si maini disparusera pur si simplu. Dupa alte 4 zile insa la coate iar au aparut urmele, pielea fiind foarte uscata. M-am intors la Bucuresti, pe fata sunt ca si vindecat, pe picioare si la coate insa mai de lucrat. Continui cu deniplant. Seara buna.

Buna, inseamna ca boala nu s-a rezolvai intern. Ceai si rabdare!!Vezi ca dl. Giurgiu lucreaza la niste uleiuri pentru corp, care emoliente fiind poate ca tie iti vor fi de folos extern. Sanatate multa!


Si eu am fost anul acesta in concediu la mare si petele aproape ca au disparut de tot. Daca nu aveam experienta anului trecut as fi zis ca m-am vindecat. Primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa a fost sa comand alta cutie de ceai deoarece stiam ca petele vor reapare. Anul tracut nu faceam tratament cu ceai Deniplant si petele au reaparut sub aceeasi forma si manifestare, anul acesta fiind sub tratament, am baut ceai inclusiv la mare, petele au revenit dar mult mai slab fata de cum aratau inainte de plecarea in concediu. Apropo de soare eu cred ca influenta cea mai mare o are apa marii si nu razele soarelui.

Si eu am fost anul acesta la mare si fiind sub tratament cu deniplant am avut rezultate foarte bune. La mine mersul la mare are un efect pozitiv asupra bolii si in fiecare an cand mergeam la mare simteam amelioarari. Cea mai mare imbunatatire asupra petelor a fost anul acesta deoarece eram sub tratament cu deniplant. Intradevar au mai aparut cateva pete dar mult mai putine fata de anii precedenti. Ma simt foarte bine cu ceaiul si sunt sigur ca sunt pe drumul cel bun. Sanatate maxima tuturor!


Tot ceaiul ramine de baza, restul doar ajuta, ceaiul lucreaza intern. Sanatate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu