miercuri, 19 august 2009

opinie pacienti Deniplant

boala mea a debutat in urma cu 6 luni in urma unei raceli puternice netratate( de fapt tratata cu vin fiert ) ca eram in prejma sarbatorilor .a aparut o leziune in partea inferioara a spatelui dupa care pe abdomen tot spatele maini,picioare si inclusiv fata.am fost internat la Elias si am urmat un tratament de 6 luni cu azitromcina(antibiotic) un unguen preparat timp de o luna dupa care 5 luni de daibovt si pe 11 iunie m-a scos de la antibiotic si mi-a spus sa dau cu belosalic (care nu-l gasesc pe piata la noi) si daibovet inca 3 luni.in urma tratamentului am scapat de ele pe mainii partea superioara a picioarelor pe 70 la suta din suprafata spatelui si pe 40 la suta din abdomen si nu mai am de loc pe fata.asta-i istoricul bolii mele! sper ca in urma tratamentului cu acest ceai sa scap de aceasta boala macar pt ceva anii sau de ce nu de tot!
ai fost un caz destul de norocos pentru ca la mine in urma folosirii cu daivobet petele cu psoriazis s-au extins mai mult,de cand folosesc ceaiul deniplant e mult mai bine si am incredere deplina in el,trebuie sa na ajute si pe noi, pe multi i-a vindecat,pe noi de ce nu?sanatate multa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu