joi, 27 august 2009

"Urmez cu ceaiul Deniplant de 3 luni "

,ma numesc Gabi Oprea si sunt din Buzau.Urmez cu ceaiul Deniplant de 3 luni si ma simt foarte bine .Am ales sa va raspund deoarece simt nevoia sa va incurajez in ceea ce faceti .Eu sufar de aceasta boala de la virsta de 15 ani iar acum am 52 ani .Bineinteles la inceput a fost o forma usoara iar acum s-a generalizat.Si mai mult de atit o mostenesc de la mama cu care am aceeasi grupa sanguina .Am si eu un baiat de 26 ani ,practica sport de performanta ,are aceeasi grupa sanguina ca a mea si am stat tot timpul cu sufletul la gura sa nu ma mosteneasca .Vreau sa va spun ca am psoriazis si la unghii,iar despre asta puteti citi la Ceaiul DENIPLANT pe forum .Dupa 3 luni de ceai nu ma mai maninca pielea deloc ,pe cap nu mai am cruste groase si chiar am fost la coafor ,iar anumite leziuni s-au vindecat in zona centrala .Eu va doresc tot binele din lume si indiferent de situatia d-voastra materiala eu va sfatuesc sa urmati in continuare cu ceai si multa rabdare ca dupa cum vedeti MERITA .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu