sâmbătă, 15 august 2009

discutie forum Deniplant

Doua intrebari pentru voi:
1. Puteti sa imi spuneti care sunt semnele clare de vindecare a petelor? In acest moment anumite pete au disparut si in locul lor a ramas o pata alba, iar altele s-au redus rapid dar a ramas ca o mica umbra de un maro extrem de deschis, dar care nu se mai retrage.
2. In ultimele doua saptamani au inceput sa apara pe maini puncte de acnee. Un punct am incercat sa il storc si a aparut la cateva zile o pata frumoasa de psoriazis, care totusi din fericire incepe sa se vindece. pe celelalte puncte le-am lasat in pace si se pare ca se transforma si ele in pete de psoriazis, dar mai greu. arata destul de urat, dar se pare ca nu cumuleaza si lichid. ati patit si voi asa ceva?
p.s. mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in Nov 2006 si am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE aproximativ doua luni in urma.
va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

trebuie sa ai rabdare si incredere.
eu sunt la tratament in a doua luna si crusta s-a subtiat, nu mai are coaja alba si ma simt mai bine desi mincarimea nu a disparut. Pe pielea capului insa a ramas la fel.
petele albe care raman isi vor reveni la culoarea pielii in timp pentru ca tratamentul este de lunga durata si actioneaza bucatica cu bucatica cat despre acnee(cosuri) am avut si eu cateva dar nu le-am mangaiat deloc si au disparut de la sine...in concluzie ce apare lasa asa si nu scarpina ca altfel declanseaza eruptia....sanatate multa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu