duminică, 16 august 2009

"si eu am psoriazis"

Ma numesc Ioana S., din Alexandria si am 49 ani. M-am imbolnavit de psoriazis din ianuarie 2006, dar abia in iunie am fost diagnosticata corect. Pana atunci am folosit o serie de unguente, toate pe baza de cortizon; am luat terbisil si neotigasol, dar boala parea sa se agraveze. Dupa un debut in zona coatelor si genunchilor, s-a extins cu precadere pe calcaie si talpi; aproape ca nu mai puteam merge si nu mai era mult pana cand aveam sa-mi pierd rabdarea si poate mintile. Am auzit de dl.Giurgiu si l-am contactat pentru prima oara in octombrie 2006. Sincer, nu am avut prea mare incredere, dar, dupa doua luni de tratament cu ceaiul Deniplant, am constatat nu numai ca ranile s-au diminuat, dar nu mai aveam dureri si puteam sa dorm. Dupa inca doua luni pot afirma ca eram aproape vindecata. Si pentru ca omul uita repede, am neglijat luna trecuta sa comand ceaiul; am amanat, prinsa fiind in activitati de primavara (curatenie) si iata-ma acum aici, povestindu-va intamplarea mea. Voi comanda acum ceaiul si sper ca, dupa 2-3 luni, totul sa fie o amintire. Am sa va scriu din nou. Tot ce va doresc este sa aveti incredere in acest tratament care va ajuta sa va insanatositi. Multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu