miercuri, 19 august 2009

"Eu folosesc ceaiul deniplant de aproximativ 5 luni de zile"

Eu folosesc ceaiul deniplant de aproximativ 5 luni de zile.Daca la inceput evolutia tratamentului a fost foarte buna, cam de o saptamana au reinceput problemele de dinainte :au inceput sa se foemeze din nou coji mai mari cu mancarimi pe scalp,iar pata de la subrat este rosie si ma manaca foarte tare.Ceea ce pot sa spun insa ca in partea din fata a capului pielea mi s a vindecat complet(nu mai am coji ),mancarimile si cojile persistand in partea din spate.Cred ca aceasta recidiva se datoreaza si faptului ca trec printr o perioada mai stresanta.Asa cum am mai spus si alteori eu o sa continui sa beau ceaiul pana o sa ma vindec complet si am mare incredere in ceaiul Deniplant.MULTA SANATATE TUTUROR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu