joi, 20 august 2009

" Am gasit pe net informatii despre psoriazis si despre deniplant. "

Mamaia din partea mamei a avut psoriazis. Maica-mea nu l-a avut, fratele meu nu il are, sora mamei mele l-a avut.
La mine a izbucnit ( puternic) in 1992 in urma unui soc emotional, afectiv : am avut o intrupere de sarcina . Pe atunci nu stiam ce e ala psoriazis si ca o picanterie va spun ca a trebuit sa invat sa pronunt cuvantul psoriazis ( mamaia le numea eczeme, asa le numeau toti din familie). Diagnostic, psoriazis vulgar. Am fost internata o luna de zile in spitalul Colentina la dermatologie unde m-au dat cu unguente preparate in spital. Nu au avut nici un efect. Au disparut dupa ce m-am dat cu dermovate si cu regim alimentar strict. Am consumat cate trei grep fruit-uri pe zi obligatoriu, salate multe si fructe timp de doua luni de zile, regim aflat de la o alta bolnava de psoriazis si nu de la medici la fel si despre dermovate, tot de la ea si nu de la medici. Am refuzat sa iau orice medicamente prescrise, m-am dat numai cu unguente. Din 1992, am renuntat la a consuma carne in general in sensul ca numai ocazional mancam ceva din carne ( sarbatori, ocazii), si atunci cu retinere. Reapareau in fiecare toamna si dispareau vara ( nu in totalitate). Asa m-am chinuit an de an.
Anul trecut au bufnit rau tot in urma unei traume emotionale mult mai puternica decat cea din 1992. Evident am mers la un cabinet dermatologic... Iar internare la Colentina, iar unguent, de data asta diavobet. Pe moment au disparut insa dupa o perioada au reaparut.

Nestiind ce sa mai fac, am inceput sa ma informez in profunzime. Am gasit pe net informatii despre psoriazis si despre deniplant. Pe nu mai stiu ce forum am citit despre domnul Giurgiu si deniplant. Mi-am zis ca daca e mare controversa, nu e degeaba si uite asa am ajuns sa-l contactez pe domnul Giurgiu si sa incerc acest ceai.


Au trecut 2 luni de cand beau zilnic 1,5 litri de ceai.
Saptamanal fac impachetari cu plante pe piciorul drept de la genunchi in jos, acolo sunt petele rosii mai intinse. Impachetarea : pe o folie de plastic pun prosop din hartie peste care pun plantele bine imbibate cu decoct de deniplant, apoi rulez pe pulpa piciorului si apoi lipesc partile plasticului cu scoth obisnuit . Astfel nu mai dau bani pe betafix ,pansament extensibil hipoalergic. Ca si alimentatie, evit pe cat posibil preparatele din comert. Din trei in trei luni, o sptamana ( resist 4 zile sigur fara cafea si tigari, depinde de activitatea din perioada respectiva, dar daca nu mai pot si nu mai pot, renunt la strictete) regim strict pe baza de grau incoltit ori grau si orez fierte cu salate. Dorm 7-8 ore pe noapte, somn linistit, profound. Imbracamintea e numai din bbc 100%, incaltamintea din piele si comoda (pe labele picioarelor nu am nici o buburuza)
Observatii :
nu se mai cojesc la fel ca inainte de a face impachetarile si de a bea cei. Cojile sunt foarte subtiri, arata ca si matreata ( alta comparatie nu am gasit acuma), ma refer la portiunile de la coate, genunchi si pe pulpa piciorului unde sunt mai “rele”, in rest sunt pete rosii fara coji. (poate daca nu le-as mai da cu uleiuri, s-ar coji la fel ca inainte…ma gandesc…)
In unele locuri au aparut altele si apoi unele dispar pur si simplu altele nu dispar…nu ma mai dau cu unguente gen diavobet de 4 luni de zile, poate e un fel de reactie la renuntarea la unguente coroborata cu venirea frigului. De o saptamana de zile ma dau in fiecare dimineata cu ulei de nuca presat la rece, da o mare elasticitate pielii si nu mai simt frisoanele pe care le simteam cand veneu temperaturile scazute.
Nu am mai racit!! Starea generala e mai buna fata de anul trecut cand venea frigul. Acuma trebuie sa spun ca am rezolvat unele probleme personale pe care nu credeam ca voi reusi sa le rezolv, stresul nu mai e acelasi . ( Trebuie sa mai spun ca in aceea perioada nu am dat prea mare importanta psoriazisului, adica nu m-am ingrijit in acest sens, dusul zilnic, crema de corp si unguent diavobet, cand aveam frisoane ma dadeam cu un unguent pe baza de untura de peste si imi trecea).
Cu timpul, am ajuns sa il accept si sa devenim “prieteni”.Cu doua zile inainte de a veni menstruatia se inrosesc, ca si cum ar invia; atunci cand am o infectie undeva si nu incepe sa ma deranjeze, adica nu incepe starea aia de disconfort atunci cand nu ma simt bine… stiu ca in cateva ore, urmeaza ceva ce nu e bine si atunci ma gandesc ce am mancat, cat am dormit…de unde mi s-ar trage. De mica am avut probleme cu dantura, de obicei de la current mi se cam trag…ori imbracaminte necorespunzatoare, ploaie rece…Daca luam un antibiotic, nu se “retrageau” decat dupa alte 3-4 zile dupa ce terminam tratamentul.
Nu ma astept prea curand la rezultate foarte bune pentru ca nu se poate. Dupa 16 ani de unguente pe baza de cortizon, pielea, organismul are nevoie de cativa ani sa se regenereze si asta numai daca tratamentul naturist e respectat, cel putin asa am citit. Sunt multumita ca nu se mai cojesc foarte tare si am scapat de cojile care erau peste tot. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am probleme cu scarpinatul.

Voi continua tratamentul, asta pentru ca starea generala e mult mai buna si poate vor trece si buburuzele.

Daca va ajuta cele spuse de mine, ma bucur.

Toate bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu