joi, 20 august 2009

"Eu am mi-am cumparat ceaiul DENIPLANT in luna "

Eu am mi-am cumparat ceaiul DENIPLANT in luna septembrie dar am inceput sa il folosesc la inceputul acestei luni deoarece in acest timp am renuntat treptat la unguentele cu corticosteroizi (dermovate si elocom). Desi as fi dorit sa renunt la ele din momentul in care am primit ceaiul (oricum dupa ani de utilizare nu isi mai faceau efectul), am inteles ca este destul de riscant sa se renunte brusc la utilizarea unguentelor. Dupa ce am inceput sa renunt treptat la unguente, leziunile au inceput sa devina mai evidente, iar pentru ameliorarea simptomelor am folosit uleiul de canepa si aparatul bioptron.
De cand folosesc ceaiul DENIPLANT nu au mai aparut alte leziuni, multe din cele vechi chiar au disparut in totalitate iar majoritatea si-au redus vizibil dimensiunile. Sper ca in cateva luni sa fiu complet vindecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu