duminică, 16 august 2009

opinie pacient suferind de psoriazis

In primul rind salut pe toti cei care urmaresc acest forum.
Va pot spune ca urmez acest tratament de 5 luni.Cind am inceput acest tratament aproape 70% din pielea corpului era acoperita cu cruste.
Acum ceea ce a iesit in timpului tratamentului cu ceai au disparut
complet fara a lasa vreo urma,iar cele mai vechi un lucru imbucurator
nu mai prezinta coji aproape de loc si incep sa se uniformizeze cu pielea
cu o usoara tenta rozie. Cind am inceput acest tratament au urmat zile
grele prin mincarimi usturimi si durereri ale pielii acum pot dormi linistita
fara sa mai am probleme de acest gen.Chiar am urmarit pe forum
pe o persoada care avea aceleasi probleme , daca continua cu ceaiul
necazurile incep sa se amelioreze.Totul este ca noi cei bolnavi sa fim
perseverenti si sa avem incredere in acest tratament cu ceaiul deniplant.
Dupa cum evolueaza boala eu cred ca ma voi vindeca si sunt foarte
optimista.Multa sanatate la toti care urmaresc acest forum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu