duminică, 23 august 2009

tratament cu Deniplant

In sensul de proces regresiv a bolii.Mai am 2 luni pana implinesc 3 ani de cand ma tratez numai cu ceaiul Deniplant si cu siguranta voi continua pana la vindecare, sau nu( pentru cei care s-au obisnuit sa vada numai partea goala a paharului).Vreau sa va spun ca acum doua luni am fost la o consultatie la medicul dermatolog pentru o veruca seboreica, cand i-am spus ca sufar de psoriazis a ras de mine. Mi-a spus ca ceea ce am acum poate fi numita cel mult o matreata si ca ma pot considera fericit ca tratamentul pe care-l urmez a dat rezultate.I-am vorbit si despre boala mea pentru ca eram intr-o faza de eruptie,asa cum v-am mai povestit periodic boala revine si tine sa-mi aminteasca ca sunt bolnav,numai ca de fiecare data intensitatea eruptiei este tot mai redusa.Celor care ca si mine uneori va saturati de acest tratament cu ceaiul zilnic si lamaia de seara (care este uneori de nemancat) va spun ca este singurul tratament care are rezultate in cazul meu, duc acasta boala de vreo 18 ani.Am zone ale corpului unde boala nu s-a mai manifestat de 1 an, pe altele-si mai face prezenta periodic (3-4 luni). Va doresc SANATATE MAXIMA si SUCCESE NEBANUITE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu