vineri, 21 august 2009

tratament cu Deniplant

Stimati forumisti, am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE in luna martie 2007. In cateva zile sarbatoresc un an de zile. Pare ciudat sa spun ca sarbatoresc, dar in realitate sarbatoresc. Din pacate nu pot sa consum o portie dubla de ceai, pentru ca nu are un efect mai puternic, dar totusi spun ca sarbatoresc pentru ca de acum un an de zile boala mea s-a ameliorat considerabil. Ar fi putin cam exagerat sa spun ca sunt vindecat, dar dupa cateva saptamani marea majoritate a petelor de psoriazis au disparut ramanand numai cateva. Acum dupa un an de zile situatia este mai mult decat buna. In continuare mai apar pete si dispar din ce in ce mai greu, dar sunt foarte putine si nu imi creeaza nici un fel de disconfort. In continuare consum ceaiul si voi continua sa il consum. Din pacate nu pot sa il consum zilnic deoarece calatoresc destul de mult si nu tot timpul am posibilitatea sa pregatesc ceaiul, dar cand ajung acasa este una din prioritatile mele. Nu stiu daca voi ajunge sa postez in rubrica celor vindecati, dar acest lucru are mai putina importanta. Sunt extrem de multumit de situatia actuala si daca va fi nevoie ca in fiecare zi sa prepar si sa consum ceaiul, sper ca acest lucru sa fie cea mai majora problema de sanatate pe care sa o am de acum inainte. Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie '06 si am facut un tratament de vreo doua luni cu daivobet, daivonet, diprosalic, pe care l-am intrerupt cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. Sanatate maxima va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu