sâmbătă, 15 august 2009

tratament impotriva psoriazisului

Boala am depistat-o in 2003.Cojile au inceput sa apara pe ambele coate.Am fost foarte dezamagita si afectata de diagnostic pentru ca stiam ca nu e leac pentru el.In vara anului 2005 am fost la mare.Probabil ca m-am expus la ore necorespunzatoare si m-am umplut aprope pe tot corpul(80%):spate,maini,picioare,urechi,cap.Am crezut ca ma ustura din cauza soarelui,dar incet-incet au aparut cojile.Imi aparuse o pata si pe frunte.Am trecut prin niste momente ingrozitoare:trebuia sa am bluze cu maneci lungi,pantaloni lungi,toata casa era plina de coji care cadeau,bluzele(la gat)erau albe din cauza cojilor,in fiecare seara trebuia sa stau dezbracata sa ma ung cu tot felul de unguente,si nu in ultimul rand niste usturimi ingrozitoare.Intr-adevar nu se compara cu cancerul dar nici cu simptomele astea nu-i deloc usor.Simti cum toata lumea se uita la tine cu coada ochiului,te intreaba daca cumva se ia boala si chiar daca-i spui ca nu,simti o departare de cei din jur.Starea mea era foarte proasta,cu un psihic daramat.Am aflat de ceaiul de la domnul Giurgiu si l-am cumparat.Dupa 2 saptamani nu mai aveam mancerimi si pielea nu mai era asa de rosie.Am fost extraordinar de fericita,incepeam sa redevin eu,cu cheful de munca de dinainte,cu iubirea fata de cei din jur,vesela si cu moralul ridicat.In februarie 2007 mai aveam cateva pete pe picioare(5-6) in cap si in coate.A fost o perioada de stagnare de doua luni iar acum dispare coaja din loc in loc so pielea capata culoarea rosu-inchis.Respect intru-totul sfaturile.Lamaile le pun dimineata intr-o cana,cu zahar peste ele.Devin moi si au un gust placut.Nu inteleg de ce unora nu le place lamaia?Am incercat sa le curat coaja,deci sa le pun la fiert fara coaja.Nu stiu daca procedez bine.As vrea sa-mi scrieti daca nu e bine asa.Sunt foarte multumita de rezultatele acestui produs.Am recomandat si altor persoane :Buga Ilie si Voinea(ambi din Govora).Mi-as dori sa pot sa imi permit sa-l cumpar pana scap de urata asta de boala.M-am speriat atunci cand am auzit ca s-a scumpit in farmacii.Fiind atatea sarbatori mi-am permis luxul de a scrie un mesaj cu evolutia bolii.Pentru vitiligo cunoaste cineva un remediu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu