joi, 13 august 2009

opinie psoriazis

Am inceput pe 4 mai tratamentul si azi,8 mai,am plecat acasa (invat in Iasi) si mi-am uitat pliculetele cu ceai acasa,bazandu-ma pe faptul ca le cer de la mama,care le avea in geanta.Este vreo problema,daca pentru 2-3 zile,nu beau acest ceai?
Eu am aceasta boala din vara anului 2006,mai exact august si mi s-a spus la inceput ca pot fi piscata de ceva,poi ca am alergie,apoi ca am ciuperca;pana cand am avut o criza,pur si simplu nu mai puteam suporta mancarimea si am mers la Iasi la control si mi s-a spus cu exactitate ce am.Am incercat diferite unguente,faceam tratament complet,lipseam si de la scoala pentru a ma ingriji corespunzator si mi-a trecut,apoi iar mi-a aparut.In cap mi-a trecut foarte greu,iar acum iar imi apare.
Va rog ajutati-ma sa am mai multa incredere in mine si in acest tratament.Vreau sa scap,sa am o viatza normala.
La inceputul tratamentului cu unguente,mi-a aparut si pe fata.E posibil ca pana sa isi faca ceaiul efectul sa imi apara din nou?
Este necesar sa merg si la un psiholog?Sau ma linisteste ceaiul indestul?Cand am mers la dermatologie in Iasi,mi s-a spus ca ar fi indicat un psiholog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu