vineri, 21 august 2009

opinie pacient Deniplant

buna tutror. am mai scris pe forum , vreau sa impart si eu din experienta mea. deja am implinit mai mult de un an de cand sa declansat boala. iar ceaiul deniplant il folosesc din august . am vazut si eu efectul ceaiului, au fost perioade in care imi disparusera toate ranile. am avut si regrese. am avut o perioada de cateva luni in care chiar nu am stiut de boala, acum in iunie insa, datorita sesiunii de examene probabil si emotiilor, mi-au reaparut ranile pe scalp. in general banuiesc ca totul se datoreaza stresului in cazul meu. vreau sa stiu daca mai sunt studenti, care sunt bolnavi, si daca vor sa imi povesteasca ce traiesc ei si cum evolueaza in cazul lor. in ceea ce priveste tratamentul, incerc sa nu opresc regimul, beau zi de zi ceai, lamaie mai putin... sper ca dupa sesiune sa vad insanatosirea pe care mio doresc foarte mult. tutror doresc multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu