miercuri, 12 august 2009

leziunile sunt vizibil vindecate nu total dar sunt convinsa ca se vor vindeca total.

sunt bolnava de psoriazis vulgar de aproape 10 ani , si am 35 ca toti ceilalti care nu au stiut de alte variante am incercat la recomandarea medicului dermatolog diferite tratamente cu unguente de tot felul(Dermovate, unguente pe baza de alge din Marea Moarta .......) dar toate cu efect pe o perioda scurta si nu vindecare totala , in ultimii 2 ani datorita stresului am avut o evoluie destul de "urata" in sensul ca a inceput sa se extinda pe membre in suprafete mari,anul trecut am aflat de pe net despre Deniplant din luna iunie am inceput tratamentul si rezultate vizibile au fost din a doua luna de tratament (s-au subtiat cojile si au inceput sa se restranga cate putin . Perseverez cu toate ca am un program destul de incarcat si stresant nu reusesc sa-mi mananc lamaia pe parcusul zilei mai mult seara in schimb ceaiul il port cu mine peste tot.Este singurul tratament care a dat rezultate foarte bune pentru mine(avand in vedere ca sunt fumatoare , consum si cafea si nu prea pot sa tin regim) ,leziunile sunt vizibil vindecate nu total dar sunt convinsa ca se vor vindeca total.
Va multumesc D-le Giurgiu ca ati descoperit acest leac miraculos , si recomand tuturor celor suferinzi care nu au inceput tratamentul sa o faca , este o boala destul de stresanta si atunci cand tu cel care ai simtit-o pe pielea ta vezi sa te vindeci nu poti sa nu impartasesti si altora acesta bucurie.


f buna ideea de a amesteca lamaia intr-o salata de fructe ceva mai dulci (banana +mar ),am incercat si acum nu mai este o problema,e chiar foarte gustoasa .va multumesc.
oricum citesc zilnic mesajele de pe forum si functioneaza ca o terapie pentru mine.
va trimit pe email 2 fotografii ,una din ele este facuta la pe 27.iulie 2006 la o luna si 10 zile dupa tratament ( inceput pe 17 iunie 2006) si cealalta facuta luna aceasta (dupa 6 luni), cu mentiunea ca am facut o pauza de aprox . o luna.
am fotografiat aceeasi zona genunchi ,la acelasi picior .
eu spun ca sunt vizibile rezultate si sper sa-i convinga si pe cei care sunt la inceputul tratamentului ca va fi ok , la mine a functionat f bine, mai sunt si zone care se vindeca mai greu si o sa va tin la curent cu evolutia lor.
am incercat sa le postez pe forum dar nu mi-a iesit, sunt convinsa ca le veti posta dv unde trebuie.
va multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu