joi, 13 august 2009

comentariu despre Deniplant

fac tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE de aproape doua luni de zile. aveam deja coji si inainte de a incepe tratamentul, dar dupa aceea aparitia si disparitia lor s-a accentuat. din ce am citit pe site aparitia si disparitia lor mai rapida decat de obiecei este un semn ca organismul incepe sa reactioneze pozitiv, dar cu timpul o sa observi ca vor dispare si petele vor incepe sa aiba o culoare spre un roz inchis si usor usor incep sa sa stranga. eu am avut pete pe tot corpul, marea majoritate cam de dimensiunea unei monezi de 10 bani, dar multe dintre ele au disparut sau sunt pe cale de disparitie. cam dupa o luna am inceput sa am mancarimi, recunosc nu foarte deranjante, dar totusi erau. am reusit sa ma abtin sa ma scarpin, dar cu greu, si chiar si acum sunt zile in care mancarimea revine. dupa aproape doua luni se pare ca lucrurile merg spre vindecare. mi-au mai aparut trei pete de cand am inceput sa beau ceaiul, dar si acestea sunt spre vindecare. am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie anul trecut, dar se pare ca boala o o aveam de mai mult timp, dar numai atunci s-a intamplat o eruptie masiva. deocamdata eu sunt multumit de DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE si o sa merg mai departe cu tratamentul. daca ai timp sa citesti mai multe rubrici din acest forum sutn sigur ca vei gasi multe raspunsuri la intrebarile tale.
p.s. pentru celelalt forum trebuie sa te inregistrezi separat
p.s.1. sper ca am reusit sa iti raspund la intrebari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu