luni, 24 august 2009

"am comandat ceaiul DENIPLANT si sunt foarte multumita"

As dori sa-i incurajez pe toti cei suferinzi de psoriazis,merita sa folositi ceaiul DENIPLANT . Sunt mama unei tinere in varsta de 14 ani care a dobindit psoriazis capilar in jurul varstei de 13 ani.Tratamentul prescris de medicul dermatolog nu a folosit as putea spune deloc.Putin cam neincrezatoare ca multi altii, in luna octombrie -2007- am comandat ceaiul DENIPLANT si sunt foarte multumita pentru ca incepand din a 3a saptamana am observat ca ceaiul da rezultate favorabile. Am uitat sa va spun ca in momentul cand a inceput tratamentul cu deniplant fiica mea avea pete iesite si la coate si la genunchi care dupa o luna de tratament se curatasera in procent de 30%.
Mergem mai departe cu tratamentul pline de incredere ca in curind fiica mea nu va mai suferi de aceasta boala .Daca se va intampla sa recidiveze vom apela din nou la ceaiul deniplant.Multa sanatate tuturor si vindecare grabnica.Multumesc pe aceasta cale si d-lui GIURGIU PENTRU EFORTUL DEPUS . Multa sanatate si mult succes pe mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu