joi, 20 august 2009

pacient tratament Deniplant

buna ziua tuturor! am revenit dupa aproape un an de zile! va pot spune ca sunt bine:am cateva puncte pe maini si atat:am comandat deja ceaiul din care am inceput sa beau.Anul trecut dupa o explozie foarte urata pe tot corpul am baut ceaiul 3 luni si s-a rezolvat ca prin minune; am obsv. ca lunile mele critice sunt primavara si ca dovada acum au aparut cele cateva puncte pe ambele maini;este o forma foarte usoara de data aceasta si va pot spune ca m-am ajutat si eu cat am putut cu alimentatia si m-am ferit sa racesc band tot felul de ceaiuri cu lamaie in fiecare zi:si iata ca asta m-a ajutat foarte mult ! de aceea am luat-o din timp cu ceaiul deniplant urmand sa mai beau 3-4 luni! va doresc tutror insanatosire grabnica! Mi-as dori sa ne intalnim cu totii si sa ne sustinem !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu