duminică, 30 august 2009

psoriazis la copii

Am o fetita de 15 ani care are psoriazis de la 5 ani.
O mentin cu regim alimentar si cu unguente in caz de aparitie. Aparitiile sunt rare, mai ales dupa ce incalca regimul.
Ceaiul se administreaza numai sub forma lichida?
Se gaseste si sub forma de capsule?
cate se beau pe zi?
dar daca se inghite ceaiul macinat sub forma de praf?
Multumesc in avans pt raspunsuri


R:Daca de la 5 ani o tot ungeti cu unguente, nu inteleg cum de nu s-a saturat pana acum de ele. Eu cand am vazut ca pot scapa de ele am zis ca l-am prins pe Dumnezeu de picior si nu m-am lasat pana nu am sasit solutia salvatoare , care acum se prezinta sum forma ceaiului Deniplant.
Deniplant este o pulbere de plante din care se prepara cu lamaie , zahar sau miere un ceai sau daca vreti puteti s-ai spuneti un compot.
Eu nu i-am spus asa pentru ca va imaginati ce ar fi ras doctorii daca le-as fi spus ca psoriazisul se trateaza cu compot. Ei si asa nu cred ca ceaiul Deniplant poate face acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu