marți, 18 august 2009

discutie pacienti Deniplant

as vrea sa stiu daca este cineva care a avut psoriazis generalizat si s-a vindecat?eu beau caiul de 3 sapt si pe partea superioara a picioarelor s-au subtiat cojile si pielea bolnava a ajuns la nivelel celei sanatoasa dar am mangaiat zonele afectate si acum in unele parti s-a mai ingrosat putin.cred ca am fortat caderea cojilor si acum mai dureaza!dar cred ac am raspuns la tratament si o sa-l continui!

Cojile nu se rup. e bine ca organismul a raspuns la tratament. Trebue sa ai rabdare. Sanatate!
am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie 2006. am avut pete de psoriazis pe tot corpul, cu predilectie pe picioare, coate, brate si scuame in cap. din fericire destul de putine pe fata. am inceput tratamentul in martie 2007 si am avut o vindecare destul de rapida. cam in trei luni au disparut complete petele vechi, totusi au mai aparut pete noi dar de dimensiuni mult mai mici. nu pot sa spun ca m-am vindecat, totusi pielea arata mult mai bine decat acum cinci luni de zile. sanatate maxima!
p.s. este mai bine sa lasi cojile sa se rupa singure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu