miercuri, 26 august 2009

opinii de pe forumul Deniplant

SALUTARE,TUTUROR !!!

mai am 3 zile si pe 7.08.2008 implinesc o luna de cand am inceput
tratamentul cu deniplant.rezultatele : F.BUNE. ( dupa parerea mea ).
cred ca daca nu intervine ceva deosebit in 3-4 luni sunt vindecat.
pe 7.08.2008 am sa postez cateva fotografii.

constatari: mainile aproape curate;
scalpul-ceva probleme dar nu ca la inceput;
spate ,abdomen,picioare- unele pete au disparut , altele
au o culoare f.deschisa; cojile la unele pete se formeaza f.subtiri
calcaiele:fata de cum erau acum sunt la categoria lux
dupa ce fac dus petele nu se mai inrosesc ,decat f.putin.
uneori in timpul zilei petele de pe maini se inrosesc dupa care scad
in intensitate.de exemplu acum 3.08.2008 ora20.50 mainile sunt
99.9% curate.pentru mine e ceva deosebit ,fata de cum eram.
deniplant=O MINUNE DUMNEZEASCA PENTRU CEI CU PSORIAZIS
GOD BLESS YOU , D-LE GIURGIU!!!
toate cele bune tuturor !!!!

Am citit mesajul de la tine,eu am doua luni de cind beau ceaiul si merge putin mai greu dar oricum spre bine,nu mai am asa coji groase pe leziuni,pe miini se mai vede putin,in cap se vede parca am matreata dar pe picioare merge mai greu si am speranta ca va trece.Acum mai am 6 pliculete si termin 2 luni.Nu stiu ce sa fac daca nu gasesc ceaiul in luna asta ca am inteles ca este toata lumea in concediu si nu am luat sa am pentru mai mult timp.Totusi am sa incerc la bucuresti la domnul Giurgiu dupa ce dau un tel.Multa sanatate la toata lumea si noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu