vineri, 28 august 2009

Cu multumirile de rigoare ca existati (viata familiei mele este in continuare alta de cand tatal meu s-a vindecat de psoriazis cu ceaiul deniplant

Stimate Domn,

Cu multumirile de rigoare ca existati (viata familiei mele este in
continuare alta de cand tatal meu s-a vindecat cu ceaiul dvs.), doresc sa
va intreb daca mai pot folosi in continuare adresa veche din Ilfov.

Am accesat de curand siteul si am observat niste modificari de adresa,
adresa din Ilfov ramanand doar de corespondenta si pentru comezi.

Pentru mai multa siguranta, am folosit-o pe cea din Bucuresti (si am
comandat in plus ca de obiecei si un regenerator de par), insa adresa
veche o stiu pe dinafara si daca este inca valabila, as vrea sa stiu.

Va multumesc pentru timpul de a citi si raspunde,

Cu bine,

Adriana V.
Targoviste - Am impartit "fericirea" cu multi, dandu-le informatii legate
de produs. Sper sa ramanti in business decenii de acum incolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu