vineri, 21 august 2009

"si o inbunatatire a situatiei SE VEDE CU OCHIUL LIBER"

Oameni buni, incep sa se vada din ce in ce mai multe pete maronii!!! adica acolo unde a fost o portiune de 2 cm rosie ( buburuza ), se restrange treptat. Buburuza e din ce in ce mai mica si ramane o portiune maronie care cu timpul dispare si pielea revine la normal. Deci se poate! Nu siu daca asta se cheama vindecare, dar o ameliorare si o inbunatatire a situatiei SE VEDE CU OCHIUL LIBER.

1.regim alimentar
2.mult ceai (deniplant, evident)
3.impachetari cu plantele de la ceai ori cu ulei de canepa pus la macerat cu plante (luati reteta de la d-l giurgiu)
4.igiena perfecta si ingrijire zilnica
5.moral bun - activitati care sa preocupe mai mult decat buburuzele

Imediat ce apar urzicile, voi face o cura de urzici. de la regimul asta am o pofta de mancare de-mi vine sa mananc intr-una...Consum multe fructe, legume...salate, deci multe vitamine.

Am racit de doua ori, nu foarte tare (nu am facut temperatura), ceea ce inseamna ca sistemul imunitar s-a intarit.

Imi pare rau ca nu am timp sa scriu mai multe si nici sa mai citesc pe forum.

Toate bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu