luni, 24 august 2009

tratament cu Deniplant

stimati forumisti, au trecut sapte luni de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE si sunt extrem de fericit ca am gasit acest tratament. Situatia este mai mult decat buna. Petele au disparut aproape in intregime. Mai apar ceva pete mici din cand in cand, dar nu cresc mai mult de vreo 3-5mm diametru, in schimb dispar mult mai greu decat in trecut. Din cand mai apar mici pete pe cap, dar acestea dispar destul de repede. Oricum se pare ca nu sunt inca vindecat ceea ce inseamna ca trebuie in continuare sa iau ceaiul zilnic. In sfarsit, aceasta sa fie cea mai mare problema. Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in noiembrie '06 si am facut un tratament de vreo doua luni cu daivobet, daivonet, diprosalic, pe care l-am intrerupt cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE. sanatate maxima va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu