marți, 18 august 2009

parere despre psoriasis

As vrea sa incerci sa privesti un pic obiectiv cum stau lucrurile.

Am sa-ti povestesc cazul meu.

Inainte de tratamentul cu deniplant, ajunsesem in situatia in care ma gandeam sa mai incerc (inca odata) tratamentul cu BlueCap, cu gandul ca macar pe cap sa nu mai am probleme (cel putin o perioada, stiind ca ce am nu se poate vindeca "never ever"). Samponul era in jur 1 milion.

Apoi am citit despre deniplant; am citit despre persoane care aveau rezultate concrete in urma tratamentului. M-am gandit: ce sa fac? sa iau deniplant sa vad daca am vreo sansa cu el (1 milion tratament pentru 2 luni - tratament general) sau tratamentul cu BlueCap (1 milion - tratament 1-2 luni cat ma tine samponul - doar pentru scalp)?

Ca toata lumea m-am gandit ca e posibil sa fie si "teapa", dar parca prea vorbeau multi despre efectele benefice ale ceaiului.

"In fond si la urma urmei, de ce sa nu incerc si eu? Poate chiar este asa cum spun ceilalti..." Am sperat, m-am rugat si nu am facut-o degeaba.

Eu am boala asta de 13 ani. Oare cat am platit pentru tratamentul urmat in toti acesti ani? Nu stiu, si, sincer, nici nu ma mai intereseaza. Atunci cand stii ce inseamna sa fii bolnav de psoriazis:

http://medicine.ucsd.edu/Clinicalimg/Skin-hand-psoriasis.html

http://medicine.ucsd.edu/Clinicalimg/Skin-elbow-psoriasis.html

http://medicine.ucsd.edu/Clinicalimg/Skin-pustulo-psoriasis.html

http://www.psoriasis.umich.edu/psoriasispictures.html

... si cand stii pana unde poate degenera, atunci cand cineva iti da o speranta si iti arata ca exista o sansa de a nu ajunge pana acolo, intrebari ca cea pusa de tine nu pare decat cel mult puerila (in conditiile in care chiar nu-ti ia nimeni pielea de pe tine).

Multi au postat pe forumul asta, multi si-au spus "parerile" si au povestit despre cazul lor; majoritatea a raspuns favorabil tratamentului.

Acum, tu vii si intrebi ce intrebi... Sincer, nelu, tratamentul pentru un an inseamna 18 milioane, daca s-ar plati in fiecare luna 1.5 milioane pentru tratament (in momentul asta ma gandesc la cei care fumeaza> 1 pachet de tigari / zi, inseamna aprox. 50.000 / zi; intr-o luna inseamna 1.5 milioane - - - despre ei nu mai spui nimic? sunt persoane care-si permit? ma indoiesc; nu-si permit, dar reusesc sa "se descurce").

Sunt sanse foarte mari sa nici nu fie nevoie sa faci tratamentul atata timp (depinde de fiecare in parte).

Poate ca nu ai citit tot ce s-a scris pe forum, dar fiecare "pacient" are o relatie speciala cu dl. Giurgiu. Sunt persoane care intr-adevar nu-si pot permite sa plateasca atatia bani pe tratament. Sunt persoane care sufera, care se chinuie si au nevoie de ceaiul asta. Sunt persoane care beneficiaza de reduceri de 50%, de 80%, poate si chiar 100%.

Eu personal urmez tratamentul de 4 luni: am avut prima luna tratament gratuit si pentru celelalte luni, reducere 33 % (1 mil / luna).

Daca intr-adevar nu-ti poti permite, de ce nu stai de vorba cu dl. Giurgiu? Povesteste-i despre situatia ta; sunt sigur ca te poate intelege. Nu cred ca iti face bine sa fii atat de sceptic.

Sunt constient de faptul ca fiecare poate si spune ce vrea; dar hai sa ne raportam si la realitatile care ne inconjoara.

Nu te cert si nici nu-ti fac morala; incerc numai sa te fac sa vezi cum stau lucrurile. Hai sa nu mai fim atat de negativisti si sa incercam sa privim totul dintr-o alta perspectiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu