miercuri, 26 august 2009

"Au trecut deja 19 luni de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT "

Au trecut deja 19 luni de cand am inceput tratamentul cu DENIPLANT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE.
Din fericire situatia este ca de obicei buna. Am avut aproape 10 zile cand nu am baut ceaiul si bineinteles ca a aparut o pata in zona burtii, nu foarte mare, dar destul de vizibila. Dupa ce am reluat tratamentul imediat pata a inceput sa se usuce, si dupa cum merge cam intr-o luna o sa dispara in intregime. In continuare pielea capului face coji, dar as putea spune ca nu ma deranjeaza prea mult, in afara de matreata aferenta, deoarece nu am dureri.
Mentionez ca am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris in luna Noiembrie 2006 si ca am luat faimoasele medicament gen daivobet, daivonex care mai mult mi-au facut rau. Sunt extrem de fericit ca am gasit DENIPLAT - SANATATEA-I MAI PRESUS DE ORICE, iar dupa aproape trei luni de tratament zilnic au disparut aproape integral. Sanatate maxima va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu