miercuri, 12 august 2009

parere despre ceaiul pentru psoriazis

spre sfarsitul anului trecut am fost diagnosticat cu psoriazis vulgaris. se pare ca eram bolnav deja de ceva timp, dar nu prea am dat importanta deoarece vara dispareau destul de multe pete. deodata a avut loc o eruptie la nivelul scalpului, recunosc ca m-am speriat destul de tare si am mers la doctor. am luat tratementul de rigoare si am observat o mica ameliorare la petele existente, dar apareau altele noi. am pete pe tot corpul, mai ales pe picioare, spate, brate, dupa urechi, dar din fericire mai putin pe fata si pe palme.
cautand pe internet am gasit site-ul d-lui giurgiu si am inceput tratamentul cu deniplant cam acum trei saptamani. cred ca tratamentul a inceput sa functioneze. ranile din spatele urechilor usor usor au inceput sa dispara, nu am mai aparut pete noi, iar cele existente, mai ales pe palme si pe brate parca au inceput sa se stranga si au capatat o nuanta mai spre un roz inchis fata de rosul puternic. deasemenea cojile albe apar si cad mai repede decat inainte. nu pot sa spun ca sufer de mancarimi in mod deosebit, si nici nu ma dau cu crema decat in zona urechilor. din fericire nu am probleme cu gustul ceaiului si mai ales cu lamaia si nici nu efecte secundare nu au aparut.
sper sa cele de mai sus sunt semne de vindecare, oricum voi continua tratamentul cel putin doua luni.

o intrebare totusi: in general adaug cand fierb o lamaie taiata in bucati, las lamaia in ceai peste noapte, a doua zi ceaiul are un gust pregnant de lamaie. este bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu