miercuri, 12 august 2009

dar imbunatatiri semnificatife se vad in urma tratamentului cu DENIPLANT.

Salutare tuturor!
Se pare ca nu am mai intrat in discutie cam de mult. Iata ca avem deja 1 luna de tratament. Rezultate? Desigur destul de bune. Asa cum a spus si Zambaretul, orice inceput este mai greu, dar cu rabdare si perseverenta, iata ca batranica mea deja a inceput sa se bucure si sa zambeasca mai des. Piela a inceput sa i se curete frumos pe maini si cap si nu mai are aspectul scortos. De asemenea picioarele, care erau tare urate ( cu piele scortoasa, rosie-violeta) incep sa capete un aspect mai curat si o culoare aproape de cea normala. Acele mancarimi care o terorizau, au inceput sa dispara treptat ,treptat. Sigur ca mai avem un drum lung de strabatut pana vom obtine rezultatul scontat, dar imbunatatiri semnificatife se vad in urma tratamentului cu DENIPLANT.
Mai citeam intr-unul dintre articole cu catva timp in urma, ca ceaiul nu are gust bun. Eu, care nu sufar de psoriazis am fost curioasa sa il gust prima, bineintels preparat conform cerintelor, constatand ca este destul de bun. Probabil cine nu este obisnuit sa consume ceai zilnic, are probleme. Inclusiv batranica mea s-a confruntat cu acest lucru. Dupa 2 sapt. de ceai, nu mai vroia sa il bea Insa explicandu-i consecintele in cazul in care nu il va mai bea, s-a razgandit si a continuat. Acum este si ea multumita de rezultate. Recomand tuturor celor aflati in aceasta suferinta sa aibe rabdare si perseverenta, iar vindecarea va veni!
Un weekend placut tuturor!
Nina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu