sâmbătă, 29 august 2009

parere de pe forumul Deniplant

M-am inregistrat pe acest forum pentru sora mea, care are psoriazis de cel putin 15 ani. Acum starea ei s-a agravat foarte mult, este foarte deprimata. A fost la dermatolog si i s-a prescris Neotigason si Daivobet. In Craiova nu le-a gasit si nici situatia ei materiala nu i-ar permite un tratament de durata. Eu am sfatuit-o sa nu se trateze cu aceste medicamente despre ale caror efecte adverse stiu destule. I-am promis ca voi cauta o solutie pentru ea si asa am ajuns sa descopar pe internet Deniplant-ul.
Domnule Giurgiu, eu sunt farmacist de 28 de ani, am avut ocazia sa vad si sa aud multe. Nu cred ca veti considera o incalcare a deontologiei farmaceutice daca spun ca nu cred ca este in regula tratamentul psoriazis-ului cu Daivobet, Daivonex, Dermovate, etc. Despre efectele corticosteroizilor nu are rost sa mai vorbim, despre rezultate...nu am vazut psoriazis vindecat pana acum.
De o saptamana toti pacientii care vin in farmacie si au psoriazis, primesc de la mine adresa dvs. si nr. de telefon. Am indrumat spre dvs. si un caz de ichtioza. Nu stiu daca vor incerca Deniplant, eu le-am aratat drumul.
Sper sa o conving pe sora mea sa vina la Bucuresti pentru Deniplant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu