luni, 17 august 2009

parere despre psoriazis

Salutare la toata lumea... iata-ma din nou cu cele mai recente STIRI legate de cazul Psoriazis la mine.

Cum va spuneam si data trecuta, mare parte din petele de pe corp au disparut. Mai am doua zone care sunt mai suparatoare si inca ma mai supara.. si ca aspect si ca si actiune. Acele doua zone sunt niste pete putin mai mari pe partile laterale ale spatelui (stanga si dreapta).
Pete marunte mai am si pe gambele picioarelor... si pe astea sunt suparat.. pentru ca nu pot purta pantaloni scurti. Acestea arata mai degraba ca niste julituri cauzate de vre-o cazatura... spun asta pentru ca au un aspect foarte inchis la culoare (asta poate si din cauza ca ma mai scarpin.)
Din punctul meu de vedere cele mai deranjante sunt cele pe care le mai "detin" pe partea din spate a scalpului.. (intre crestet si ceafa)...
Dece acestea trec asa de greu? Nu exista ceva sampon pentru ele?

As mai avea o intrebare la care v-as ruga domnule Giurgiu... daca se poate sa-mi raspundeti: Exista vre-o interdictie de a ma EXPUNE la soare daca sufar de aceasta boala sau imi este permis sa merg la Solar ? .. intreb pentru ca nu vreau sa ma supun vreunui risc.
Va multumesc!

Va salut pe toti si ... sa ne auzim cu bine cat mai curand!
_________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu