joi, 20 august 2009

"De o luna de zile beau ceai deniplant"

De o luna de zile beau ceai deniplant si fac impachetari cu pliculete de la ceai (dupa ce a fiert) si cu tataneasa, urzica,turita mare si trei frati patati, cel putin o data pe saptamana. Intr-un litru de apa ( las apa sa fiarba 5 minute) pun doua maini de plante adica in jur de 70-100 grame si apoi le las sa fiarba 20 de minute. Strecor lichidul si cu plantele fac impachetarea iar cu lichidul ramas, ma dau pe buburuzele rosii. Cele foarte mici, au disparut.
Nu-mi dau seama daca e de la deniplant sau de la impachetarile cu plante si pliculetele de la ceai, insa nu se mai fac coji decat foarte subtiri. E adevarat ca pe timp de iarna reactioneaza greu...Faptul ca nu se mai cojesc ci sunt numai pete rosiatice, ma face sa cred ca e un pas mic, dar e un pas.
De felul meu suport greu frigul si mi-e tare greu cu impachetarile dar daca merge, voi continua.
Tin si regim alimentar. Salate, peste fiert, fructe multe, cartofi fierti si cam atat. Imi plac si branzeturile dar cica au fermenti si nu am voie.
Nu am reusit sa renunt la cafea si tigari, in schimb le-am rarit. Intr-un fel mi-am schimbat mai toate tabieturile si mi-e tare greu.
De doua ori pe zi (seara si dimineata dupa dus), ma dau cu johnson's baby oil. Spuneti-mi daca mai procedeaza cineva ca mine, sunt pe drumul cel bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu