vineri, 21 august 2009

tratament cu Deniplant

Eu sunt unul dintre consumatorii de Deniplant care am scris la rubrica "Am fost bolnav de psoriazis".
Si eu am un program dezorganizat si dorm foarte putin desi imi place taaaaaaare mult sa dorm. De cand ma stiu, mai exact din prima studentie, dormeam putin.
In anul 4 m-am angajat si pentru ca nu mai faceam fata cursurilor de zi m-am mutat la seral. Plecam dis de dimineata la servici iar dupa amiaza ma duceam la cursuri. Ajungeam numai seara acasa, iar cand ajungeam nu ma aruncam direct in pat la somn pentru ca aveam impresia ca astfel trece viata pe langa mine...mai o carte...mai un film...mai rar iesiri la o terasa...si asa ma apuca miezul noptii. A doua zi o luam de la capat. In perioada de sfarsit a facultatii, cand ma pregateam de licenta, mi-a aparut pentru prima oara psoriazisul.
Peste 4 ani de la cele povestite mai sus, m-am apucat de a doua facultate. Mi-a fost si mai greu pentru ca intre timp aveam si un sot, un copil, o casa mare de ingrijit si un servici supersolicitant. Nu mai eram la mama acasa care ma servea la nas. Noroc ca facultatea asta nu a mai durat 6ani ci doar 4, iar primii doi ani i-am stat acasa fiind in concediu de maternitate. A trecut destul de repede dar m-a solicitat extrem de mult...nopti nedormite pentru ca ziua nu puteam invata din cauza copilului iar dimineata devreme trebuia sa fiu fresh.
Si peste inca un an, m-am inscris si la master. Ei...asta a fost de-a dreptul epuizant...se baza mult pe creativitate si nu se permitea copy-paste de pe net. Masterul mi-a pus capac, teme in fiecare saptamana, la fiecare materie, serviciul din ce in ce mai solicitant, noroc ca baietelul meu era deja mai maricel si incepuse sa inteleaga. Mereu ma intreba: mami dar tu tot timpul inveti?... saracu' ...el de cand s-a nascut a vazut-o pe maica-sa cu cartea in mana... si tot el raspundea:stiu, stiu, inveti ca sa castigi bani mai multi! era foarte interesat de rezultatele mele si nu aveam ce sa caut acasa cu nota 9 ca se supara foc!
Cred ca in perioada cu masterul am dormit in medie, cu samb.si dum, cam 5-6 ore pe noapte.
Deci, concluzionand, 11 ani si jumatate am avut o viata super agitata, cu stres mult si nopti nedormite. La acestea ar mai fi de adaugat nelipsita cafea si tigarile, multe tigari(din pacate).
Si cu toate antecedentele mele, ceaiul si-a facut efectul in cateva luni. Amanuntele le poti gasi in topicul initiat de mine. Este foarte adevarat ca atunci cand am inceput bautul ceaiului tocmai terminasem ultima scoala dar asta nu inseamna ca am inceput sa dorm mai mult. Ah, nu! Ajung acasa de la servici asa de tarziu incat orele petrecute cu familia le imping catre 23.00, dupa care inca o ora, maxim doua, ma ocup de sufletul meu pentru ca altfel...la fel ca la 20 de ani...as simti ca se scurge viata pe langa mine fara sa o simt.
Sa stii ca si eu la 20 de ani credeam/simteam/aveam impresia ca dormind pierd timpul desi, la fel ca si tie...imi placea sa dorm.

Mi-am propus de foarte multe ori sa-mi reorganizez programul si sa pun frana haosului in care traiesc: sa ma las de fumat, sa nu mai stau atat la servici, sa ma ocup mai mult de copil, sa reincep sa citesc (in adolescenta devoram cartile), sa ma odihnesc mai mult, etc. Pana acum nu am reusit decat o mica parte dar sunt sigura ca asa cum mi-au reusit atatea in viata voi reusi si cu acestea.

Imi cer scuze daca te-am/v-am plicitisit cu povestirile mele

Cu bine,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu